Grodzisk Mazowiecki i Pruszków w obiektywie

Warszawa, 27 lutego 2015 r.

Do budowy torów z Warszawy do Skierniewic użylimy 170 tysięcy podkładów i 12 tysięcy ton szyn. To już ostatnie tygodnie dużych utrudnień. 15 marca wprowadzamy korektę rozkładu jazdy, która pozwoli, m.in. na ukończenie prac na moście nad rzeką Utratą czy na torze nr 1 pomiędzy Grodziskiem Mazowieckim a Żyrardowem.

 

Modernizacja odcinka z Grodziska Mazowieckiego do Żyrardowa to ostatni duży etap prac, który prowadzimy. Wiosną skończymy roboty na torze nr 1. Tor nr 2 gotowy będzie jesienią. W międzyczasie, jeszcze w marcu, oddamy do użytkowania całkowicie odnowiony peron pierwszy w Grodzisku.

Całość prac wykonujemy utrzymując przejezdność i 100 % bezpieczeństwa.

Grodzisk Mazowiecki:

Pruszków - most nad Utratą:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

 

 

www.pois.gov.pl .